بهترین بازی های GameCube در همه زمان ها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 5205
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

 
پخش کننده ویدیو در حال بارگیری است.

این یک پنجره معین است.

No video has been loaded

Error Code: PLAYER_ERR_NO_SRC
Session ID: 2020-06-16:d950464a31b400feb46a2525 Player Element ID: vjs_video_3
 
 

GameCube یکی از سیستمهای کم ارزش Nintendo است. هنگام بحث در مورد نینتندو، گیمکیوب اغلب نادیده گرفته، به جز زمانی سوپر سر و صدا وارنر . غوغا است. این سیستم تأثیر ماندگار در نحوه مشاهده برخی از ما بازی ها به جای گذاشته است. GameCube با معرفی بازی های شگفت انگیزی مانند Legend of Zelda: Wind Waker و Animal Crossing ، سیستمی است که بسیاری از ما از نزدیک آن را در قلب خود نگه می داریم.

من به این سیستم عالی افتخار می کنم ، تصمیم گرفتیم برخی از بهترین بازی های ارائه شده بر روی سیستم عامل را پشت سر بگذاریم. ما کلاسیک و سنگهای پنهانی را نیز گنجانده ایم که شاید آنها را فراموش کرده باشید.

خواندن بیشتر

  • بهترین آداپتورهای کنترل کننده Nintendo Switch GameCube
  • کد منبع Nintendo Wii ، فایلهای طراحی شده توسط هکرها ، به صورت آنلاین فاش شد
  • "Super Smash Bros. Ultimate" بهترین حالت را با کنترلر Switch GameCube بازی کنید

عمل

منظره جو

چه می شود اگر یک کتاب طنز ، پانل ها و همه ، یک بازی ویدیویی بود؟ این دقیقاً همان کاری است که پروژه Capdid Hideki-Kamiya-helmed Viewtiful Joe در سال 2003 هنگام راه اندازی در GameCube انجام داد. ضرب و شتم پیمایشی بازیکنان را در لباس قرمز و شنل جو ، جوانی قرار می دهد که برای نبرد با افراد شرور و نجات جهان به Movieland منتقل می شود.

سبک هنر طنز و آمیختن هر دو کمیک و فیلم ساخته شده برای یکی از جالب ترین بازی های دوران. همچنین به این بازی کمک کرد که یک مبارزه خوب و سخت انجام شود. ناامید کننده است که پس از یک دنباله و چند بازی بدون درنگ ، Viewtiful جو به عنوان یک حق رای دادن از بین رفت. نسخه اصلی هنوز هم نگه داشته می شود.

The Legend of Zelda: Four Swords Adventures

The Legend of Zelda: Four Swords Adventures با الهام از حالت تعاونی Four Swords در بخش A Link to the Pas Pas برای GBA ، بخشی از یادگاری بود که بخشی از آن پیچیده ابتکاری در سری فروشگاههای Storied بود. چهار شمشیر ماجراهای به عنوان خزنده دار سیاه چال و مشارکتی طراحی شده ، چهار دنیای دارای چهار سطح دارای چهار سطح خود در هر جهان است.

این نسخه از ریمیکس شده موسیقی متن فیلم The Link to the Past گذشته استفاده کرد و همچنین دارای حالت چندنفره رقابتی بسیار خوب بود. اگرچه عمق بازی های اصلی و برتر Zelda را ندارد ، اما جذابیت را حفظ می کند. این به عنوان یک تجربه همکاری بسیار بهتر است ، اما هنوز هم یک تکنواز تجربه ای ارزشمند است. همچنین بسیار برتر از 3DS spinoff Tri Force Heroes است که در موضوعات مشابه بازی می کرد اما فاقد گیم پلی است.

بازی Resident Evil 4

هنوز هم تکان دهنده است که Resident Evil 4 ، یکی از بزرگترین بازی های اکشن در همه زمان ها ، در ابتدا قرار بود فقط در GameCube ظاهر شود. در حالی که ابتدا این سیستم راه‌اندازی شد ، پس از آن به دست آوردن سایر کنسولها رسید. این بازی پس از مأمور پلیس لئون کندی در مأموریتی در اسپانیا برای نجات دختر رئیس جمهور از فرقه انجام گرفت. طبیعتاً فرقه حتی بدتر هم شده بود ، بنابراین بازیکنان مجبور بودند وقت خود را صرف تماشای پشت و شلیک زامبی کنند.

همه چیز درباره Resident Evil 4 تحت تأثیر قرار گرفت. از هیولاهای ترسناک ، گرفته تا نبردهای رئیس حماسی ، مکانیکهای شلیک بیش از حد ، تا محیطهای غیر خطی و شبح وار. Resident Evil 4 امروزه و خارج از بازی های توسعه یافته Nintendo توسعه یافته یک بازی تأثیرگذار است ، بنابراین برای یافتن یک بازی بهتر GameCube سخت فشار می آورید. Resident Evil 4 هم اکنون با استقبال از نینتندو سوئیچ در دسترس است. با وجود Resident Evil 2 و 3 که قبلاً ساخته شده اند ، این امکان وجود دارد که بتوانیم باز هم کامل را در آینده برای این بازی شاهد باشیم.

شاهزاده ایرانی: شنهای زمان

شاهزاده ایرانی: شنهای زمان

Prince of Persia: The Sands of Time در سال 2003 با کمک یک مکانیک شگفت انگیز ، یک حق رای دادن تازه کار را دوباره تقویت کرد. خنجر او ، آغشته به شن و ماسه ، می تواند دست به دست هم بدهد تا توالی های بسترهای نرم افزاری را امتحان کند ، یک ضربه تند وشدید زدن دیگر به سمت دشمنان بگیرد ، یا برای ارزیابی وضعیت فقط یک زاویه بهتری کسب کند. او همچنین می توانست دشمنان را به موقع مسدود کند و دنیای اطراف خود را به طور موقت کند کند.

مکانیک شگفتی هایی را برای بازی اکشن ماجراجویی به وجود آورد و به Sands of Time پیچ و تاب و منحصر به فرد و استراتژیکی داد که آن را به یک تجربه ایستاده تبدیل کرد. مکانیک را با معماهای عالی ، هوش مصنوعی هوشمندانه و یک داستان داستانی درباره فریب ترکیب کنید و The Sands of Time به راحتی یکی از بزرگترین بازی های ماجراجویی دوران شد.

ایکاراگا

مهارت پادشاه است ایکاراگا ، شلیک عمودی در سال 2003 است که یک تجربه استخوان لخت را ارائه می دهد که موفق به حباب کردن به بالای ژانرهای تیرانداز بازی در GameCube شد. مسلح با موشک های منظم و لیزر در حال حمل ، شما مجبور به مانور کشتی خود در اطراف موانع و شلیک دشمنان در مراحل صاعقه سریع هستید. این بازی برای همه نیست ، اما به روزهای باشکوه غذا دادن به محوطه های بازی به صورت حلقه ای بازگردد ، و مکانیک منحصر به فرد تعویض قطب بودن آن به شما امکان می دهد تا حتی به طاقت فرسا ترین بخش های گلوله و جهنم حرکت کنید. امروز Ikaruga در Nintendo Switch eShop در دسترس است.

Splinter Cell تام کلنسی: نظریه آشوب

سفر سوم سام فیشر ، نظریه آشوب ، شامل همه بازی های جالب خفا در دو بازی اول بود ، اما این شرایط را نیز کاهش می داد تا به بازیکنان اجازه دهد تا به روش خود ماموریت های خود را برطرف کنند. هنگام حرکت در مناطق ، دیگر مخفی کردن اجساد اجباری نبود.

علاوه بر این ، در حالی که دو بازی اول تقریبا همیشه باعث می شد تا شما خفا بازی کنید ، در نظریه Chaos ، می توانید خیلی وقت ها بدون ناکامی در ماموریت ها از نیروی کشنده استفاده کنید. البته ، Chaos Theory برای بازی به عنوان یک بازی خفا ساخته شده است ، بنابراین خوشبختانه مکانیک های مخفیکاری و هوش مصنوعی نیز در تئوری Chaos . همچنان یکی از بهترین ورودی های این سریال و یکی از بزرگترین بازی های مخفیکاری در تمام دوران است.

Star Wars Rogue Leader: Rogue Squadron II

عنوان پرتاب ، Rogue Squadron II پیشرفت قابل توجهی را به سلف در حال حاضر بزرگ خود ارائه داد. بازی در طول سه گانه اصلی اتفاق افتاد و لوک Skywalker را مشاهده کرد که گروهی از خلبانان X-بال را در سراسر کهکشان هدایت می کند و در سراسر جنگ پرواز سریع قدم درگیر می کند.

هر سطح برای تکمیل و جذاب بودن گیم پلی شرایط مختلفی را در اختیار داشت. این فقط بال های X نبود ، با وجود این نام ، بنابراین می توانید شش کشتی جنگ ستارگان دیگر ، از جمله نماد Millennium Falcon را خلبانی کنید. Rogue Squadron II به راحتی بازی مورد علاقه ما Star Wars در GameCube و یکی از بهترین های زمان است.

Metal Gear Solid: The Twin Snakes

بازسازی پلی استیشن کلاسیک Metal Gear Solid ، Metal Gear Solid: The Twin Snakes با معرفی مکانیک قابلیت دستیابی قابل مشاهده در Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty بازی Stealthar Stealth را بی نهایت بازی کرد. . همچنین برش هایی که تعداد زیادی از آن وجود دارد را از طبقه همکف دوباره تعمیر کرد.

فقط در GameCube ، Twin Snakes منتشر شد شد لحظه عجیب و غریب در تاریخ نینتندو بود ، اما یکی از ما بسیار شکرگزار هستیم. همچنین با راهنمایی هر دو خالق Metal Gear ، Hideo Kojima و خالق Zelda / Mario ، Shigeru Miyamoto ، ساخته شد. چقدر باحاله؟

ماجرا

عمارت لوئیجی

فقیر لوئیجی ، برادر اغلب تحت فشار ماریو. حتی هنگامی که او در نهایت بازی خود را به عنوان عنوان راه اندازی در GameCube دریافت کرد ، به او اعزام شد تا یک عمارت خالی از سکنه را کشف کند. خوشبختانه ، اگرچه لوئیجی غالباً می ترسید ، اما عمارت لوئیجی از همه چیز طنز تر بود.

تلاش با یک خلاء پیروزکننده ارواح ، یک چراغ قوه و یک بازی پسر اصلاح شده ، تلاش لوئیجی برای یافتن ماریو با غافلگیری های بی شماری و رمز و رازهای جالب توجه پر شد. اگرچه این بازی زودهنگام به پایان رسید ، پازل های آن و فضای دل انگیز و دلهره آور بازیکنان را به اندازه کافی درگیر کرد تا عاقبت سه بعدی عالی 3DS ، Luigi Mansion: Dark Moon و حتی بهتر Luigi's Mansion 3 را  برای نینتندو سوئیچ بدست آورند.

Metroid Prime

wii u موتور غیرواقعی 4

هیچ کس نمی توانست انتظار داشته باشد که پرش Metroid به 3D یکی از بزرگترین بازی های همه زمان ها باشد ، به خصوص با توجه به اینکه Retro Studios Metroid Prime را به عنوان یک نفر اول شخص ایجاد کرده است . با این حال ، ما آن را در گروه اکشن و ماجراجویی لیست خود قرار می دهیم ، زیرا به شدت به بررسی منظره مسموم کننده آن برای اسرار ، توانایی ها و موارد جدید برای انفجار در وسایل نقلیه تکیه می کند.

شایان ذکر است، نخست یک جهان باز است که بارها و بارها اصلاحی آغاز به عنوان قدرت های جدید شما به دست آوردن - جوهر از آنچه ساخته شده بازی های 2D های Wii آنقدر بزرگ دستگیر شده است. به نوعی ، Retro و Nintendo توانستند این مدل را به سه بعدی تبدیل کنند بدون اینکه دیگر احساس تکرار کنند. کنترل های هوشمند ، قدرت هایی که به عنوان لذت برای کشف و حتی بیشتر برای استفاده احساس می کنند ، و همه جو تازه ای که Metroid را روی نقشه قرار داده است ، نخست را به یک پیروزی مطلق تبدیل کردند. به طور جدی ، اگر قبلاً این بازی را انجام نداده اید ، به ویژه با یک بازی چهارم که به نینتندو سوئیچ آمده اید ، بازی کنید.

ماجراهای ستاره فاکس

Star Fox بیشتر بخاطر نبردهای کشتی شناخته شده است ، اما Star Fox Adventures به شدت به شخصیت اکشن-ماجراجویی تکیه داده و فاکس مک کلود را به یک پیوند بین کهکشانی تبدیل کرده است. در طول ماجراجویی ، فاکس سلاح ها و وسایل بیشتری را از طریق اکتشاف و انجام کارها قفل می کند. این بازی تا حد زیادی در مبارزه با غوغا متمرکز شده است که از آن نیز از The Legend of Zelda وام گرفته شده است.

اگرچه این داستان ، که فاکس را در حال آشفتگی سیاره دایناسورها می بیند ، به یاد ماندنی نیست ، اما یکی از داستانهای متمرکز بر داستان در این سریال است. ماجراهای همچنین از نبردهای سنتی کشتی Arwing برخوردار بودند که به لطف کنترل ها و تصاویر بهتر ، نسبت به نسل قبلی خود بهبود پیدا کرد.

Metroid Prime 2: Echoes

Prime صحنه را تنظیم کرد ، اما اکو کالاهای روایت را تحویل داد. تنها کاراکتر اصلی این است که سبک در داستان بود. Echoes تصریح کرد که با داستانی که در Metroid lore رخ داده است ، با دو نسخه متفاوت از همان جهان که کارهایی را انجام داده است که نینتندو با حق رای دادن در Legend of Zelda در موارد متعدد انجام داده است ، بازگردد.

پژواک هر اندازه به اندازه سلف خود خوب است ، هرچند که این مشکل چند شکاف وجود داشت. همچنین می خواهیم فراموش کنیم که Echoes چند نفره را به صورت پخش مرگبار روی صفحه نمایش خسته کننده معرفی کرده است. ابتدا Prime را بازی کنید و سپس با تکمیل سه گانه با Metroid Prime 3: Cupuption ، Echoes را دنبال کنید . و احتمالاً ما تنها به این امید نیستیم که نینتندو قبل از ورود Metroid Prime 4 ، سه گانه روی سوییچ را دوباره منتشر کند .

تاریکی ابدی: رکورد بهداشتی

Eternal Darkness: Sanity's Requiem ، در اصل برای Nintendo 64 در حال توسعه بود. این یک اعجاز است که آن را به عنوان یک GameCube اختصاصی در سال 2002 راه اندازی کرد. احساس می کند یک بازی ترسناک با قاطعیت M ، Eternal Darkness از طریق چندین منظر شخص ثالث اجرا می شود. شاخه های داستان داستان حول محور Tome of Eternal Darkness ، كتابی مرموز كه در خانه پدربزرگ قتل الكساندرا روویاس یافت می شود ، می چرخد .

با باز کردن کتاب ، بازیکنان در طول تاریخ به مسافرت می پردازند و به عنوان افرادی از اقشار مختلف زندگی تلاش می کنند تا از یک موجود شیطانی جلوگیری کنند. جالب ترین جنبه بازی ، سانتی متر ، واقعاً با بازیکنان اشتباه گرفت. وقتی بازی پر شد ، عمداً سعی در تحریف درک شما از آنچه اتفاق افتاده است. حتی تا آنجا پیش رفت که پیامهای خطای جعلی را در تلویزیون خود به نمایش بگذارید تا فکر کنید مشکل سخت افزار شما اشتباه بوده است. بی نظیر و جذاب ، Eternal Darkness نیز راه خود را در لیست بهترین بازی های ترسناک پیدا کرد . جانشین معنوی چند سال پیش به عنوان Shadow of Eternals اعلام شد ، اگرچه هرگز به طور رسمی لغو نشده ، اما در حال حاضر در مرحله توسعه نیست .

فراتر از خوبی و شر

ماوراء خوب و بد

از خالق Rayman ، Beyond Good & Evil در زمان پرتاب کاملاً کنار رفت. این یک بازی ماجراجویی درخشان با مبارزات سرگرم کننده ، پازل های شسته و رفته بود و داستانی جذاب و جذاب با بازیگران به یاد ماندنی را به نمایش گذاشت. با این حال اصلاً خوب نشد.

با این حال ، با گذشت سالها و به دلایل خوبی تبدیل به یک فرهنگ فرقه ای شده است. تحقیقات جید در مورد یک توطئه بین کهکشانی فقط مقدار مناسبی از انواع بسترهای نرم افزاری ، اکشن و معماها را در اختیار شما قرار می دهد. حواشی اطراف آن به اندازه کافی قابل توجه بوده است که در نهایت بتوانیم از زمین پیگیری کنیم ، جاه طلبانه فوق العاده Beyond Good & Evil 2 ، که راهی را برای پایین آمدن از جاده راه اندازی می کند.

زد و خورد

برادران Super Smash Melee

فوق العاده smash bros melee

Super Smash Bros. Melee احتمالاً بازی تعیین کننده اوایل دهه 2000 است. با توجه به اینكه 17 سال پس از راه اندازی سال 2001 ، این مسئله چندان دور از ذهن نیست ، با این وجود بخش قابل توجهی از جامعه Smash همچنان به عنوان یك رقابت رقابتی بازی می كند.

این نزاعگر ، فرمول معرفی شده در اولین بازی N64 را کامل کرد و مراحل ، شخصیت ها و حالت های بازی بیشتری را نیز انتخاب کرد. همچنین در مورد بازی Smash با کنترلر GameCube چیزی وجود دارد که لرزش آن دشوار است. حتی Super Smash Bros. Ultimate on Switch از کنترلر GameCube پشتیبانی می کند . ما به ملی اختصاص داده ایم کاربران به زودی بازی را رها کنند ، با وجود این که بازی دیگر جایی در مسابقات مهم بازیهای جنگی ندارد.

تیراندازهای شخص اول

TimeSplitters 2

اقدام تیراندازی شخص اول به صورت صحیح انجام شد ، TimeSplitters 2 از بسیاری جهات روی نسخه اصلی بهبود یافت. فراتر از کمپین سریع سطح 10 سطح خود را که کفش دریایی های فضایی را تحت الشعاع قرار دادن بیگانگان بیگانه ، TimeSplitters 2 حالت چند نفره یکی از بهترین تجربیات تیرانداز اول شخص در GameCube ارائه می دهد.

با وجود تعداد زیادی سلاح سرگرم کننده از جمله یک شعله افکن و دسته ای از آواتارهای قابل پخش (میمون ها ، دایناسورها و یک فرد غیرمجاز الویس) ، TimeSplitters 2 از پوشیدن نشان به عنوان یک تیرانداز بی پروا ناامید بود. و دقیقا به همین دلیل است که ما آن را دوست داشتیم. همچنین یک سازنده نقشه برای ایجاد هر دو سطح تک و چند نفره داشت.

قاتل 7

احتمالاً عجیب ترین بازی در GameCube ، اولین بازی Suda51 که در آمریکای شمالی منتشر شد کاملاً آنچه را که ما از آن مطلع شده ایم و انتظار داریم از خود منتشر کرده است. که می گویند - بهتر است چیزی انتظار نداشته باشید ، زیرا بازی های او همیشه شما را شگفت زده می کنند. Killer7 داستانی قانع کننده و در عین حال غم انگیز درباره نابود شدن سلاح های هسته ای جهان ، گروه های تروریستی ، سیاست و روابط بین ایالات متحده و ژاپن گفت.

در اصل ، این یک بازی جاسوسی بود که به سختی تجزیه شد اما ارزش آن را داشت که از آن سرگردان شوید. طراحی های زیبا ، تصاویر کارتونی و یک طرح کنترل بسیار عجیب و غریب که احتمالاً برخی از بازیکنان را از این تیرانداز اکشن شبه پیاده روی خاموش کرده است. هیچ تردیدی وجود ندارد که Killer7 به یاد ماندنی و مهم است ، نه تنها در GameCube ، بلکه به طور کلی در تاریخ بازی های ویدیویی.

موسیقی

سریال خر کنگا

خر Konga های و عاقبت آن را لرزاند، و شما در واقع می تواند بازی ما شما سنگ با DK بونگوس در این ریتم بازی خر کنگ با مضمون. آنها همچنین از فرنچایزهای محبوب نینتندو مانند Zelda و Mario استفاده می کردند.

اگرچه به اندازه Rock Band یا Guitar Hero مفصل نیست ، بازی Donkey Konga درست احساس می شود ، مخصوصاً به عنوان یک بازی مهمانی. متاسفانه ، خر کنگا 3 هرگز به آمریکای شمالی نرسید ، احتمالاً به این دلیل که این سریال در اینجا غیرقابل ارزیابی بود. این هنوز هم ما را ناامید می کند ، اما DK Bongos ما با خیال راحت در جایی در زیرزمینهای والدین ما نگهداری می شود که منتظر تور مجدد ائمه کنگ هستند.

بسترهای نرم افزاری

Super Mario Sunshine

Super Mario Sunshine اغلب مانند بازی فراموش شده 3D ماریو احساس می کند. به اندازه Super Mario 64 انقلابی نیست ، یا به همان اندازه بازی های Galaxy بسیار چشمگیر است ، یا به شکلی افتخارآمیز مانند Super Mario Odyssey باز است ، اما هنوز هم یک کلاس اصلی در طراحی و سیستم عامل است.

شاهزاده هلو با استقرار در مکان زیبای دلفینو جزیره ، توسط Shadow Mario ، یک تصویر شیطانی از لوله کش های دوست داشتنی ، اسیر می شود. از آنجا ، ماریو باید از شیلنگ روباتیک استفاده کند که به عنوان jetpack مضاعف است تا از پاک کردن گل و لای که ساکنان دلفینو فکر می کنند توسط وی ساخته شده است ، استفاده کرده و در نهایت یکبار دیگر هلو را نجات دهد.

جمع آوری اسپریت های درخشش در سطح پایدار و منحصر به فرد و زیبایی شناسی لذت بخش است. علاوه بر این از FLUDD - پیروزی جدید ماریو - با دادن یک راه جدید به ماریو و همچنین یک سلاح ، سکانس های سکو را به هم ریخت و دعوا های رئیس را مهیج تر کنید. Sunshine دقیقاً مانند همه بازی های 3D ماریو به عنوان بزرگترین سیستم عامل در GameCube پایدار و ماندگار است.

خر کنگ جنگل بیت

DK Bongos جالبترین محیط در GameCube بود و Donkey Kong Jungle Beat ریتم سازهای قابل اعتماد DK را با فعالیت مورد علاقه خود ترکیب کرد: بستر های نرم افزاری. جنگل بیت عجیب یک بازی بود. این پلتفرم بود ، با وجود بدی برای سرنگونی ، سکوهایی که باید از آن پرش کنید ، و طناب هایی برای نوسان از آن استفاده می کردند ، اما همچنین می خواست که با یک ضربه زدن روی bongos ها در لحظه های مناسب ، یک جریان ریتمیک را برای جمع آوری موز و دندانه دار کردن نقاط حفظ کنید. اگر در مورد آن فکر کنید ، بازی های platforming همه چیز در آغاز حفظ ریتم است ، بنابراین جنگل بیت  به معنای واقعی کلمه آن اصول را شخصیت می کند.

Super Monkey Ball 2

یک میمون را درون یک توپ همستر ریخته و به چه چیزی می رسید؟ خوب ، یکی از بزرگترین بازی های مهمانی تا کنون. Super Monkey Ball 2 ، جانشین عالی اولین سحر و جادو از میمون ها که در توپ ها می چرخند ، در سطوح مختلفی ارائه می شود. اول ، این یک حالت تک نفره عالی با یک شرور بسیار جذاب به نام دکتر Bad-boon (هکتار) داشت. مهمتر از همه ، این یک بازی مهمانی برای دو تا چهار بازیکن عالی بود. این که آیا شما تا پایان یک مرحله مسابقه می کردید یا در Monkey Billiards ، Monkey Bowling یا Monkey Golf بازی می کردید ، Super Monkey Ball 2 یک بشکه سرگرم کننده بود. ما آرزو می کنیم این سریال به زودی بازگردد ، و تنها نسخه ای از آن از دست می رود که در سال 2019 به سیستم های جدیدتر Banana Blitz بیاید.

مسابقه

ماریو کارت: Double Dash !!

بله ، دو نکته تعجب از سبک مناسب ماریو کارت است: Double Dash !!  اکنون که به آن فکر می کنیم ، تصور می کنیم نینتندو سومین کنسول را وارد چرخ دستی کند ، به این ترتیب که دوچرخه سواران را در یک سبد قرار داده است. بسیار تمیز.

هرچه چیزی که نزدیکتر است ، خود Double Dash بود. انتخاب یک تیم مسابقه دو نفره موفق ، به استراتژی و کمی نبوغ نیاز داشت. همچنین کشویی را اصلاح کرد ، که باعث ایجاد تاکتیک تفرقه آمیز معروف به مار می شود.

Double Dash همچنین در هنگام برخورد با پوسته ها و لغزش موز ، مواردی را رها کرد. یک انتخاب آهنگ عالی و یک دسته از چرخ دستی های جالب که به اندازه کافی بزرگ برای دو مسابقه است ، گیم پلی مسابقه ای را که قبلاً جامد است ، تکمیل می کند و به GameCube یک مسابقه بازی قطعی می دهد.

F-Zero GX

F-Zero GX اولین ورودی در سری مسابقات کلاسیک سرعت بالا بود که یک حالت داستانی واقعی را با بازی Captain Falcon معرفی کرد. این تنها گذشته خود را نسبت به پیشینیان خود بالا برد. اما قدرت اضافه شده GameCube امکان تجربه مسابقه روانتر را فراهم می کند که شامل آهنگ ها و کشتی های دقیق تر است.

در اصل آن ، هنوز هم طرفداران پرشور 30 ​​مرحله ای مسابقه دوستانه شناخته شده و عاشق شده بودند ، اما کیفیت زندگی بهبود یافته باعث شده تا بهترین ورود در این سریال باشد. بسیار دشوار بود. با این حال ، هرگز احساس ناعادلانه ای نشد.

فرسودگی 2: نقطه تأثیر

بله ، Burnout 3: Takedown بازی بهتری بود ، اما GameCube هرگز Takedown را دریافت نکرد . پشتیبانی Burnout از ورودی های اصلی در سیستم عامل های نینتندو با Burnout 2: Point of Impact به پایان رسید . در حالی که ناامید کننده بود ، Burnout 2 همچنان یک مسابقه عالی بود که هنگام بازی روی نیمکت با دوستان حتی بهتر بود.

با تشکر از حالت Crash ، که به بازیکنان این امکان را می دهد تا امتیاز بگیرند و از حمله به وسایل نقلیه دیگر پرهیز کنند ، Burnout 2 از خرد متعارف مسابقه ها جلوگیری کرد. بهتر بود که به دیگران ایمن بزنید تا امنیت آن بازی کنید. به همین دلیل ، آن را به راحتی به عنوان مسابقه اتومبیل رانی مورد علاقه ما در GameCube وارد می شود.

نقش بازی کردن

The Legend of Zelda: Wind Waker

waker باد hd imago

در حالی که برخی از طرفداران سری نمادها از افسانه های Legend of Zelda: The Wind Waker 's visual سایه بان تمسخر کردند ، Toon Link بی نهایت ما را مجذوب خود کرد. باد واکر بار دیگر دید که لینک به دنبال کنترل کشتی تری فورس از گانون است ، اما این بار بخش اعظم این اقدام در دریای مرتفع انجام شد. بازیکنان با برخورداری از یک قایق کوچک اما قابل اعتماد ، آبهای گنج ، ماجراجویی و جزایر مخفی را کشف کردند که همیشه احساس می کرد شما اولین کسی در جهان هستید که آنها را کشف کرده اید.

باد واکر لحظات آرام دریانوردی را به خصوص خوب ضبط می کند ، اما عملکرد آن ، که بیشتر از ورود های قبلی به مخفیکاری متکی است ، باعث می شود تجربه ای جذاب و تنش زا باشد. Wind Waker همچنین اتفاق می افتد که برخی از جالبترین لرها را در این سری دارد. و آیا اشاره کردیم که سبک هنری به سادگی فوق العاده است؟ اگر Wii U دارید ، می توانید Remaster عالی را بازی کنید. این امیدواری است که نینتندو یک بار دیگر Wind Waker را در Nintendo Switch دوباره زنده کند .

The Legend of Zelda: Princess Twilight

Zelda Twilight Princess HD: Test Wi-U vs GameCube vs Wii Frame-Rate Test

بهتر است که به عنوان یک بازی Wii شناخته شود ، The Legend of Zelda: Twilight Princess همزمان با عرضه Wii در سال 2006 مصادف بود ، اما می توان یک مورد را ایجاد کرد که یکی از قطبی ترین نوشته های این سری تا به امروز در GameCube (کنترل بدون حرکات) بهتر بود. گرگ و میش پرنسس تاریک و رقت انگیز است و بازیکنانی را می بیند که تقریباً نیمی از بازی را در Twilight Realm در پنجه گرگ هیلین می گذرانند.

جهان موازی ناآرام در آستانه تعبیر کامل هیرول است ، مگر اینکه ، البته ، پیوند بار دیگر دنیا را نجات دهد. با برخی از بهترین dungeon ها و پازل های موجود در این سریال ، در کنار شخصیتی خاطره انگیز که Midna ، همراهی اسرارآمیز Link است ، Twilight Princess آهنگ عالی قو برای دوران GameCube بود و مانند Wind Waker بعدا راه خود را برای Wii U پیدا کرد با پشتیبانی اضافه شده از Amiibo.

کاغذ ماریو: درب هزار ساله

ادامه اصول تنظیم شده در Paper Mario و با الهام از Super Mario RPG ، Paper Mario: The Thousand Year Door یکی از جذاب ترین و جذاب ترین آرپیجی های GameCube بود. شخصیت ها مانند کاغذ مسطح به نظر می رسند ، اما محیط ها دارای عمق سه بعدی بودند ، در نتیجه یک سبک هنری منحصر به فرد که امروزه بسیار عالی به نظر می رسد.

با وجود مبارزات مبتنی بر نوبت و تعداد زیادی از مکان های جدید در پادشاهی قارچ ، درب هزار سال هنوز هم در مورد صرفه جویی در شاهزاده خانم هلو می چرخد. اما این بار در اطراف ، شما باید در نقاط خاصی به عنوان هلو بازی کنید ، و همچنین خود شاه کوپا.

مبارزات عالی ، محاوره ای طنز ، و بازیگران شخصیتهای شگفت انگیز ، هزاران سال را به موفقیت مطمئنی تبدیل کرد و از هر نظر بر سلف خود پیشرفت کرد. این بهترین بازی Paper Mario امروز است.

داستان های سمفونیا

در سرزمین شگفت انگیز سیلوارانت قرار دارید ، شما به عنوان لوید ایروینگ در تلاش هستید تا دنیایی را که خانه می نامید نجات دهد. فقط یک مشکل بزرگ وجود دارد: صرفه جویی در جهان شما می تواند جهان موازی را از بین ببرد. این کرایه استاندارد JRPG شما از نظر داستان است ، اما جایی که Tales of Symphonia مثل همه بازی های این سریال ممتاز بود ، جنگنده آن بود.

این بازی از سریال Tales با عنوان "سیستم نبرد چند منظوره خطی حرکت" استفاده می کند ، که در واقع یک روش خیالی برای گفتن مبارزات RPG در زمان واقعی است. شما شخصیت های هوش مصنوعی خود را برای انجام اقدامات تنظیم می کنید و به راحتی می توانید با شخصیت خود حرکت کنید و اقداماتی را برای شکست دشمنان انجام می دهید. این سیستمی است که به استراتژی پاداش می دهد و بی دقتی را مجازات می کند ، و اعتیاد آور آن در طول ماجراجویی طولانی است.

بازی Tales برای همه نیست ، اما در صورت عدم وجود بازی های سنتی Final Fantasy یا بازی های Dragon Quest در GameCube ، Tales of Symphonia به عنوان یکی از بهترین JRPG در کنسول ، در غیر این صورت بلند است.

The Legend of Zelda: Ocarina of Time Master Quest

نسخه جدیدی از یکی از بزرگترین بازی های همه زمان ها ، Legend of Zelda: Ocarina of Time Master Quest ، از هر سیاه چال در کلاسیک N64 مجدداً پوست گرفت و آنها را به چالش کشید. Master Quest در یک مجموعه دو دیسک عرضه شد که شامل نسخه معمولی Ocarina of Time نیز می شد .

هر دو تکرار بازی از وضوح بالاتر بهره می برد. همچنین ، برای تکمیل مجموعه Zelda خود در GameCube ، The Legend of Zelda: Collector's Edition با The Legend of Zelda ، Zelda II: Adventure of Link ، Ocarina of Time و Masora Majora همراه است . با این حال ما به Master Quest گره زدیم ، زیرا محتوای جدیدی را معرفی کرد.

جعبه شنی

عبور حیوانات

اوه ، تام نوک ، شما چند سال است که ما را از بین برده اید؟ بیشتر از چیزی که می توانیم حساب کنیم ، اما با این وجود باز می گردیم به دنیای بت پرستی حیوانات تلاقی . این شبیه ساز شهر در ابتدا در N64 در ژاپن راه اندازی شد ، اما به سرعت برای انتشار در سراسر جهان به GameCube منتقل شد.

بنا به دلایلی ، انجام فعالیتهای ساده مانند چیدن سیب ، ماهیگیری و درگیری با گفتگوهای کوچک با همسایگان حیوانات ، قلب بسیاری از افراد بسیاری را به خود جلب کرده است. Animal Crossing که به راحتی آرامش بخش ترین بازی در GameCube و احتمالاً بی رحمانه ترین زمان غرق شدن در زمان ، پدیده ای در سراسر جهان را به وجود آورد و دنباله جدید New Horizons در سال 2020 تغییر می یابد.

ورزش ها

Madden NFL 2004

مادن NFL 2004 برای همیشه شناخته می شود که ناعادلانه ترین بازیکن تاریخ سریال ، مایکل ویک ، در اوایل دهه 2000 شناخته شده است. ورزشکار پوشاک مادن 2004 به راحتی غیر ممکن بود. ما به یاد می آوریم که هنگام بازی چند نفره با خانواده با تختخواب ، قوانین "بازی نکردن به عنوان Falcons" را اجرا کرد.

Madden 2004 را باید به عنوان یکی از بهترین ورودی های این سریال و به طور قطع بهترین کنسول های نسل GameCube به خاطر آورد. تمام جنبه های بازی - در حال اجرا ، عبور ، دفاع - در آن زمان کاملاً تنظیم شده اند. و برای سیستمی که به دلیل سیمهای سنتی ورزشی خود شناخته نشده است ، Madden 2004 در GameCube بسیار چشمگیر بود.

خیابان NBA جلد. 2

سری NBA Street که اکنون از بین رفته است ، نزدیکترین چیزی است که احتمالاً به بسکتبال NBA Jam خواهیم رسید و با شکوه بود. مخصوصاً NBA Street Vol. 2 . ویژگی بسکتبال سه بر سه با یک داستان داستانی طولانی که می بیند شما یک بازیکن خیابانی خیابانی را در مسیر تبدیل شدن به یک اسطوره در بلک تاپ ایجاد می کنید ، ویژگی برجسته بود.

NBA Street Vol با یک حرکت حیرت انگیز در خیابان ، به ثبات کامل تیم های NBA در آن زمان و طیف گسترده ای از گزینه های سفارشی سازی پرداخته است . 2 هم برای هواداران سنتی NBA جذاب بود و هم کسانی که علاقه خاصی به ورزش داشتند.

تنیس قدرت ماریو

چهارمین بار از سری ماریو تنیس ، Mario Power Tennis ترکیبی از گیم پلی سنتی تنیس با پیچ و تاب های zany Mushroom Kingdom ، از جمله دادگاه هایی با خطرات عجیب ، و حالت های جایگزین بازی مانند ضربه زدن به توپ در حلقه ها بود. از بین تمام بازی های ورزشی Mario در GameCube ، احتمالاً کمترین چشمگیر است. با این حال ، ما معتقدیم که به دلیل سرگرم کننده بودن در بازی های تک نفره و چند نفره ، کاملاً متعلق به این لیست است.

Mario Golf: Tour toadstool

بهترین عنوان Mario Golf در کنسول خانگی ، Mario Golf: Toadstool Tour کاملاً شبیه ساز گلف سه کلیک را کامل کرد. سرعتی از دوره های جالب و بازیگران بزرگ شخصیت ها ، هر کدام با نقاط قوت ، ضعف و نوع شلیک خاص خود ، هر دور را به عنوان آخرین مسابقه هیجان انگیز کردند. ما هنوز هم در هنگام علاقه به بازی گلف ، T oadstool Tour را بازی می کنیم ، زیرا نینتندو از آن زمان تاکنون یک بازی ماریو گلف را برای کنسول خانگی ایجاد نکرده است.

بیس بال ماریو سوپر استار

در هسته اصلی آن ، بیس بال Mario Superstar همانند سایر عناوین ورزشی ماریو ساده و خالص است. این یک سیم کارت بیس بال بازی با قهرمانان و شرورها از Mushroom Kingdom است. اما بازی با دوستان و خانواده این چیزی بیش از یک بازی سرگرم کننده بود. این سیستم همچنین دارای یک حالت تک نفره عالی بود که بیس بال را با مینی بازی ها ، سناریوهای چالش فشار بالا و انواع مبتنی بر هدف هدایت می کرد که شما را برای انجام کارهای خاص مانند اعتصاب کردن مهاجمان به منظور پیشبرد شما وظیفه می کرد.

مهاجمان سوپر ماریو

چرا بله ، هر بازی ورزشی ماریو در GameCube در این لیست ظاهر می شود. Super Mario Strikers ، اولین بازی فوتبال با مضمون ماریو ، بازی های فوتبال پنج بر پنج شگفت انگیز را ارائه داد که با قدرت های بالا و مواردی مانند پوسته ها کامل شده است. ماریو اعتصاب کنندگان همچنین با شگفت انگیز بازی را مانند NFL Blitz بازی کردند تا بتوانید بدون دریافت پنالتی بازیکنان مقابل را مقابله کنید. از بین تمام بازی های ورزشی ماریو ، Super Mario Strikers احتمالاً خشن ترین ، اما به شکلی سالم است.

نرم افزار اسکیت 4 تونی هاوک

سری Tony Hawk's Pro Skater یک بار در میان نمادین ترین بازی های رایانه ای اسپرت بازی بود و THPS 4 این سریال را به ارتفاعات جدید آورد. از بین بردن محدودیت زمانی در هر مسیر بسته ، THPS 4 به بازیکنان اجازه می دهد تا در فضاهای بزرگتر ، فضای بزرگتر پرسه بزنند و با NPC ها صحبت کنند تا در سراسر نقشه چالش هایی را دریافت کنند. همچنین اتفاق افتاد که بازی گیم پلی را به یک تجربه متنوع تر و در نهایت هیجان انگیز تبدیل کنیم. موسیقی متن فیلم ، مثل همیشه ، عالی بود.

برخی ممکن است استدلال کنند که زیرزمین تونی هاوک  یا دنباله آن شایسته حضور در این مکان است ، اما احساس ما این است که THPS 4 روی فرمول نوآوری کرده است ، بنابراین جای خود را در اینجا به دست آورد. اما ما موافق هستیم:  THUG و THUG 2 کاملاً رادی هستند.

استراتژی

آتش نشان: مسیر تابش

اولین کنسول خانگی Fire Emblem که به ایالت ها رسید ، Fire Emblem: Path of Radiance قبل از اینکه شوق Fire Emblem در دنده کامل به اینجا برسد ، بیرون آمد. به همین دلیل ، احتمالاً تحت فشارترین گوهر موجود در این لیست است.

اگرچه زیباترین بازی با هیچ تصویری از تخیل نبود ، اما این مجموعه از ساختار سیستم گفتگوی پویا و داستان حماسی است که طرفداران از این حق رای دادن انتظار داشتند. حتی صداپیشگی و برخی بریدگی های شسته و رفته داشت.

البته ویژگی بارز تمام بازی های Fire Emblem نوار کاست های مبتنی بر سنگ کاغذ و قیچی است و Path of Radiance تحویل داده شده و سپس برخی از آنها. البته مراقب باشید - مسیر تابش به طرز وحشیانه ای چالش برانگیز است ، همانطور که قبل از معرفی سیستم های هوشمند سطح دشواری آسان تر را ارائه می داد. این روزها نیز بسیار گران است ، بنابراین در اینجا امید به درگاه Nintendo Switch وجود دارد.

جنگ گردان

Spinoff از سری فوق العاده مبتنی بر نوبه خود Advance Wars (RIP) ، Battalion Wars گیم پلی تاکتیکی را در زمان واقعی با یک بازی اکشن شخص ثالث ترکیب کرد که از نظر ظاهری متفاوت از سری Advance Wars متفاوت است. بازی در دنیای متناوب ، بازی در جریان بازگرداندن یک درگیری نظامی جهانی اتفاق می افتد.

داستان خیلی زیاد نبود ، صادقانه بگویم ، اما گیم پلی ، ترکیبی اعتیاد آور از استراتژی و اقدام در زمان واقعی ، برای یک تجربه استراتژی ایجاد کرد که احساس عمیق و در دسترس داشت. دنباله ای با کیفیت ، Battalion Wars 2 ، دو سال بعد در Wii منتشر شد. از آن زمان ، Battalion Wars و حق رای دادن به والدین آن ، Advance Wars ، متأسفانه خفته مانده اند.

پیکمین 2

کاپیتان اولیمر ، گله شایان ستایش موجودات نیمه گیاهی و نیمه حیوانات ، ممکن است یکی از شخصیتهای برجسته لبخند شیگرو میاماموتو باشد. این بسیار می گوید با توجه به اینکه میاموتو Zelda ، Mario و بسیاری دیگر را ایجاد کرده است. خوشبختانه برای طرفداران نینتندو ، سریال Pikmin چیزی بیش از یک جذابیت نیست. این یک گیج کننده استراتژیک عمیق و غنی سازنده در مورد دوست داشتن و نگه داشتن دوستان است (بله ، ما Pikmin را به عنوان دوست می بینیم).

پیکمین 2 ، پیگیری های مربوط به ضربه غافلگیرانه GameCube ، با گسترش در گیم پلی Lemmings-esque در حالی که حذف محدودیت زمانی آزار دهنده برای تکمیل سطوح ، بر روی همه سیلندرها تحویل داده می شود. از منظر ایزومتریک با تصاویری رنگارنگ مشاهده شده ، کار شما این بود که پیکمین را در نقشه های بزرگ ، پازل های کامل ، باز کردن مناطق جدید و شکست دادن افراد بد قرار دهید. اولیمر راه را پشت سر گذاشت اما او بدون دوستان پیکمین در کنار او چیزی نبود.

منبع : https://www.digitaltrends.com




:: برچسب‌ها: بهترین بازی های GameCube در همه زمان ها ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com